Стратегічне мислення, тактичне планування, аналіз зовнішніх маркерів, дають чітке уявлення про освітній простір; моральний, креативний стан громади, що є основою діяльності ліцею.
НМТ (ЗНО)- найбільш об’єктивний контролер ефективності навчального процесу
На реалізацію завдань освітнього простору, в ліцеї працює злагоджена педагогічна команда.
Трендом методичної роботи ліцею є якісна реалізація положень законів України “Про освіту”,
“Про повну загальну середню освіту”, положень НУШ. Внутрішнім рушієм роботи є реалізація конструкт-концепції установи “Моделювання успіху: прогнозування, сегментація, реалізація”.
Мета методичної діяльності – осучаснення освітньої системи ЧГПЛ.
Ми пишаємося дипломами і грамотами учнів та вчителів; призовими місцями на міських, обласних, всеукраїнських предметних олімпіадах та МАН. Результати стали можливими не лише завдяки навчанню, а й, головним чином,
розвитку учня через системну позакласну роботу.
Результатом планової, систематичної роботи навчального закладу, є результати ЗНО здобувачів освіти.
Різнопланові можливості, створені в установі для розвитку особистості, проєкти ліцею, що направлені на різні
сфери життя, увага до здібностей виглядають таким чином.
Участь у міжнародних програмах, конкурсах, сертифікації, обмінах демонструє систему цінностей колективу ліцею
у позаурочному процесі. Забезпечує систематичне знаходження в ТОПах навчальних установ України.
Колектив, адміністрація ліцею знаходиться у постійному пошуку нових мотивацій для покращення якості знань
учнів ліцею. Висока готовність випускників до дорослого життя, відповідна інтелектуальна та матеріальна база для досягнення високої мети є головними рушійними силами Гуманітарно-правового ліцею.
Олімпіади, МАН, навчальні конкурси є рушійними силами розвитку колективу.
Динаміка призових місць окресленого періоду демонструє послідовність, еволюційність роботи установи.
Проєкт «Система консультпунктів» діє як допомога в навчанні учням ліцею, зменшення навантаження,
підготовка до олімпіад, вступу в ВНЗ.
Діяльність гуртків, проєктів направлені на соціальну адаптацію, профорієнтацію, зміцнення громадянської позиції, розвиток навичок самоврядності.
Система координат ліцею охоплює всі важливі сфери діяльності та розвитку сучасного підлітка, забезпечує
потреби особистості та запити суспільства.