Стратегічне мислення, тактичне планування, аналіз зовнішніх маркерів, дають чітке уявлення про освітній простір; моральний, креативний стан громади, що є основою діяльності ліцею.
ЗНО – найбільш об’єктивний контролер ефективності навчального процесу
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/1.png)
На реалізацію завдань освітнього простору, в ліцеї працює злагоджена педагогічна команда.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/09/Кадри.png)
Трендом методичної роботи ліцею є якісна реалізація положень законів України “Про освіту”,
“Про повну загальну середню освіту”, положень НУШ. Внутрішнім рушієм роботи є реалізація конструкт-концепції установи “Моделювання успіху: прогнозування, сегментація, реалізація”.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/3.png)
Мета методичної діяльності – осучаснення освітньої системи ЧГПЛ.
Ми пишаємося дипломами і грамотами учнів та вчителів; призовими місцями на міських, обласних, всеукраїнських предметних олімпіадах та МАН. Результати стали можливими не лише завдяки навчанню, а й, головним чином,
розвитку учня через системну позакласну роботу.
Результатом планової, систематичної роботи навчального закладу, є результати ЗНО здобувачів освіти.
Різнопланові можливості, створені в установі для розвитку особистості, проєкти ліцею, що направлені на різні
сфери життя, увага до здібностей виглядають таким чином.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/09/Аналітично-цифровий-простір-ліцею-2021-2022.png)
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/10/КРЕАТИВНИЙ-ПРОСТІР-ЛІЦЕЮ.-2021-2022-сл.-№6.png)
Участь у міжнародних програмах, конкурсах, сертифікації, обмінах демонструє систему цінностей колективу ліцею
у позаурочному процесі. Забезпечує систематичне знаходження в ТОПах навчальних установ України.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/32-Ми-в-цифрах.png)
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/10/Міжнародна-діяльність.png)
Колектив, адміністрація ліцею знаходиться у постійному пошуку нових мотивацій для покращення якості знань
учнів ліцею. Висока готовність випускників до дорослого життя, відповідна інтелектуальна та матеріальна база для досягнення високої мети є головними рушійними силами Гуманітарно-правового ліцею.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/10/Міжнародна-діяльність-2.png)
Олімпіади, МАН, навчальні конкурси є рушійними силами розвитку колективу.
Динаміка призових місць окресленого періоду демонструє послідовність, еволюційність роботи установи.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/10/Наближені-віддалені-цілі.png)
Проєкт «Система консультпунктів» діє як допомога в навчанні учням ліцею, зменшення навантаження,
підготовка до олімпіад, вступу в ВНЗ.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/08.png)
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/10/СИСТЕМА-КОНСУЛЬТПУНКТІВ-№41-№9.png)
Діяльність гуртків, проєктів направлені на соціальну адаптацію, профорієнтацію, зміцнення громадянської позиції, розвиток навичок самоврядності.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/10.png)
Система координат ліцею охоплює всі важливі сфери діяльності та розвитку сучасного підлітка, забезпечує
потреби особистості та запити суспільства.
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/09.png)
![](http://gplyceum.org.ua/wp-content/uploads/2022/10/ВИЩА-ОСВІТА-ВИПУСКНИКІВ-№42-№10.png)