Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-7 класів

Загальні критерії оцінювання 5-7 класів

Критерії оцінювання 5-7 класів з мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, література, зарубіжна література)

Критерії оцінювання 5-7 класів з мовно-літературної освітньої галузі (іноземні мови)

Критерії оцінювання 5-7 класів з математичної освітньої галузі

Критерії оцінювання 5-7 класів з громадянської та історичної освітньої галузі

Критерії оцінювання 5-7 класів з природничої освітньої галузі

Критерії оцінювання 5-7 класів з інформатичної освітньої галузі

Критерії оцінювання 5-7 класів з соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі

Критерії оцінювання 5-7 класів з технологічної освітньої галузі

Критерії оцінювання 5-7 класів з мистецької освітньої галузі

Критерії оцінювання 5-7 класів з освітньої галузі “Фізична культура”

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 8-11 класів

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Української мови та літератури

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Математики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Історії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Іноземних мов

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Фізики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Хімії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Біології

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Географії

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Основ здоров’я

Критерії оцінювання навчальних досягнень з дисциплін художньо-естетичного циклу

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Мистецтва

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Фізичної культури

Критерії оцінювання навчальних досягнень з Трудового навчання

 

Формувальне оцінювання

1. Основоположні принципи оцінювання

2. Обговорення оцінювання, навчальний рік

3. Check List до уроку учня / учениці

4. Приклад щоденника спостережень учителя / учительки

5. Форми оцінювання

Поширити: